Merchandising

To zespół działań mających na celu zwiększenie sprzedaży.
Wystrój pomieszczenia i sposób prezentacji towarów, zwiększenie w oczach klienta subiektywnej wartości towaru to tylko niektóre narzędzia.
Kreatywny, indywidualny, ciekawy i zaplanowany sposób przedstawiania produktów, a także wykorzystanie wszelkich dodatkowych pomocy prezentacyjnych ma ogromny wpływ na zwiększenie szans zauważania Twojej oferty.
 
Podstawowym celem merchandisingu jest:   

  • optymalizowanie sprzedaży   
  • dbanie o wizerunek produktów i miejsce sprzedaży   
  • utrzymanie ciągłości sprzedaży i tworzenie ekspozycji   
  • kreowanie marek produktów   
  • prowadzenie działań promocyjnych    
  • poprawa komunikacji pomiedzy producentem, detalistą a konsumentem   
  • właściwa ekspozycja towarów   
  • wykorzystanie materiałów reklamowych w celu stymulacji sprzedaży   
  • dbanie o czystość i rotację towarów na regale wystawienniczym


Wybierz plik CV

Dodaj CV do naszej bazy:

Dodając CV wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

×